powrót --->
do spisu--->
kursów --->


CZŁONKOWIE ZESPOŁU:

LITERATURA:

  • Altkorn J., Marketing w turystyce. Warszawa, 1994.
  • Bąk M., Kulawczuk P. (red.), Strategie inwestycyjne gmin. IBnDiPP, Warszawa, 1997.
  • Benko G., Geografia technopolii. PWN, Warszawa, 1993.
  • Blakely J. E., Planning Local Economic Development. Theory and Practice. SAGE Publication, Newbury Parc, London-New Delhi, 1989.
  • Borodako K., Foresight w zarządzaniu strategicznym. Wydawnictwo C. H. Beck, Warszawa, 2009.
  • Digman L. A., Strategic Management. Concepts, Decisions, Cases. Business Publications Inc., Plano, Texas, 1986.
  • Domański R. (red.), Strategie rozwoju wielkich miast. Biuletyn KPZK PAN, z. 169, PWN, Warszawa, 1995.
  • Domański T. (red.), Marketing terytorialny. Strategiczne wyzwania dla miast i regionów. Łódź, 1997.
  • Farr Ch. (red.), Shaping the Local Economy, Current Perspectives on Economic Development. International City Management Association, Washington, D.C. 1984.
  • Florek M., Podstawy marketingu terytorialnego. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań, 2006.
  • Garbarski L., Rutkowski J., Wrzosek W., Marketing. Warszawa, 1994.
  • Gordon G. L., Strategic Planning for Local Government. ICMA, Washington, 1993.
  • Jasinski L.J., Myślenie perspektywiczne : uwarunkowania badania przyszłości typu foresight. INE PAN, Warszawa, 2007.
  • Kramer J. (red.), Badania rynkowe i marketingowe. PWE, Warszawa, 1994.
  • Klasik A. (red.), Planowanie strategiczne. PWE, Warszawa, 1993.
  • Klasik A. (red.), Zarys metodyki planowania strategicznego. Katowice, 1990.
  • Komorowski J., Marketing miejski i jego znaczenie we współczesnym rozwoju miast. Zeszyty Ekonomiczne AE, Poznań, 1993.
  • Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie i kontrola. Gebethner i Ska, Warszawa, 1994.
  • Kotler Ph., Haider D. H., Rein I., Marketing places. Attracting Investment, Industry and Tourism to Cities, States and Nations. New York, Toronto, Oxford, Singapore, Sydney, 1993.
  • Mironowicz I., Ossowicz T., Elementy analizy kierunków rozwoju gminy i regionu. Podejście marketingowe. w: Bagiński E. (red.), Techniki i metody badawcze w planowaniu przestrzennym. Wrocław, 1997.
  • Morgan G., Obrazy organizacji. PWN, Warszawa, 1997.
  • Noworól A., Instrumenty zarządzania rozwojem miasta. Kraków, 1998.
  • Parysek J. J. (red.), Rozwój lokalny: zagospodarowanie przestrzenne i nisze atrakcyjności gospodarczej. Studia KPZK PAN, t. 104, PWN, Warszawa, 1995.
  • Pawlicz A., Promocja produktu turystycznego : turystyka miejska. Difin, Warszawa, 2008.
  • Pluta-Olearnik M., Marketing usług. Warszawa, 1994.
  • Porter M. E., Strategia konkurencji, metody analizy sektorów i konkurentów. PWN, Warszawa, 1994.
  • Prusek A., Strategia rozwoju regionów w warunkach gospodarki rynkowej. Wydawnictwo i Drukarnia "Secesja", Kraków, 1995.
  • Ries A., Trout Jack. 22 niezmienne prawa marketingu. Warszawa, 1997.
  • Szromnik A., Marketing terytorialny : miasto i region na rynku. Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków, 2010.
  • Sztucki T., Marketing - sposób myślenia, system działania. Teoria i praktyka marketingu. Agencja Wydawnicza "Placet", Warszawa, 1992.
  • Topczewska T., Promocja rozwoju gospodarczego gminy. IGPiK, Warszawa, 1996.


Ostatnia aktualizacja: 27 września 2012 r.
Opracowanie: Magdalena Mlek-Galewska